قديم ها سر گردنه ها مي ايستادن و صورتشونو مي پوشندن و به زور و قلدري و ارعاب از رهگذرها پول مي گرفتنقديم ها كشتي قلدرها تو خليج ها و اقيانوس ها راه مي افتادن و سر راه ساير كشتي ها ظاهر مي شدن و دارايي هاشونو مي بردنقديم ها قديم ها قديم هاهمه ما توو قصه ها و فيلم ها و سريال ها ديديم قديم چقدر بد بوده اين وضعيت پول زورگيري هااما من همين دو روز پيش، پول زور ازم گرفته شد :-((متراژ خونه من دقيقا نصف همسايه هاست اما گفتن بايد اندازه ما پول گاز بدي. يعني اونا بادي دو برابر من وسايل گرمايشي استفاده كنن ولي من در پرداختشون سهيم باشم. گريههيچ جوره هم حالي شون نشداين پول زور نيس؟ :-(( من زندگي مي كنم...
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت: 15:14